ReuNion Kmk


Sabtu lepas (8/1/2010) aku ada reunion Ex-KMK 04/05 dekat Pengkalan Balak, Melaka..Setelah 6tahun, baru kami buat perjumpaan..
Event tu dibuat di chalet darul aslah, pengkalan balak.

Tak silap aku, dalam 20 lebih orang yang join..ops..lupe nk inform, KMK stand for kolej matrikulasi kedah (changlun). Kami stay kat sana 2hari 1 malam.
Walaupun sekejap, tapi memang seronok!!

Kami buat BBQ, game kanak², mandi laut semestinya…paling tak ku lupekan, BANANA BOAT~ ..3x kali aku naik,equal to = RM22 aku  abes disitu..haha..
Hari pertama sampai, petang tu dah pergi mandi laut,pastu naik banana boat..lemas memang tak ingat la..mula² memang takot..tapi sekali dah naik,nak naik banyak kali..

Fuhh..memang weekend yang best!! oklah..gambor nanti aku upload..

P/s: curi masa opis tak baik,tapi buat jugak!


Comments

Popular Posts