class

yeahh...I need to attend the class...what class??of course la photography class..im not too good yet..setakat nak snap sana sini,semua orang pun boleh..tapi nak mendapatkan hasil yang terbaik camne???kenala korban duit plus masa...

aku memang sangat-sangat la tak pro dalam meng'handle' dslr..dah beli nk masuk 2bulan,tapi tak hebat2...so,jalan terbaik,kena cari class..

akhirnya..jumpa jugak...class yang di handle oleh canon jugak..bayarannya rm90,ok la bagi aku..walaupun mahal kan..ilmu mana ada murah...

fuhhh...dengan tanpa ragu-ragu,aku terus register and bayar online...yela...nanti full pulak class tu...tak sabar ni nak masuk kelas...dok study ngn youtube, tapi tak jadi jugak...tanya pro2,segan lak...hehehe...apo la aku ni kan...

class tu buat kat PJ 23hb ni..tak de la jauh sangat kan..drive saje..harap2,lepas tu aku boleh tangkap pic yang cantik2...yela...tak mahir lagi apertue,shutter speed and so on....

sape2 yang beginner cam aku jugak tapi for canon user and nak masuk class photographer, boleh klik sini k...sebelum tarikh tutup la...ok...daaa...

Comments

Popular Posts