status fb

ehem...ehem...ehem...pertama kali aku update status fb,dapat komen paling hebat+byk!
oleh kerana 2 perkataan yang aku tulis tapi disembunyikan semua perkataan, menimbulkan kontroversi yang cukup-cukup hebat antara pengajar dan pelajar.

ok..aku mengaku perkataan itu tidak baik dan membawa maksud yang tak elok..tapi sebagai insan yang lemah,dan dikelilingi orang yang lemah, mestilah aku pun terikut-ikut..tapi ada la jugak batas-batasnya.

dan aku mengaku disebabkan kemarahan yang aku tak dapat luahkan menyebabkan aku pun tertulis apa yang terlintas di kepala otak aku ni..dan disebabkan itulah timbulnya pergaduhan selama 2hari..

aku pun terkejut baca apa yang dorang dok balas..aku memang rasa bersalah sangat..sorang tu aku hormat dia sebab dia seorang pensyarah dan merupakan penasihat kelab aku dulu..dan sorang lagi pulak kawan aku..aku tau kawan aku tu jenis yang lepas cakap and kepala batu..sometime dia ok je..







ni komen hari pertama,aku sempat view kejap,then off9 sebab ade hal.


ni diantara pergaduhan berlaku

 
hari ke-2 dah banyak ni


  
aku tak sempat nak delete dh 97 komen
aku saja je nak highlight
erm...ok..aku terima teguran en.pensyarah tu..tapi aku betul2 kesal ngan kawan aku sorang ni..aku tau dia marah ngn lecturer tu, tapi kenalah hormat dia..ni sampai tulis "orang tua", "berfikiran sempit"...etc...kalau aku,aku pun hangin...pasal apa dia marah dengan lect tu diantara dorang lah..malas aku nak fikir..

oleh sebab kejadian ni, aku terus delete post aku tu..dan aku message kat pensyarah aku tu..aku cakap yang aku minta maaf atas apa yang berlaku n ia berlaku disebabkan aku yang tidak berfikiran waras pada waktu itu..yelah..maybe, sebab itu, lect tu akan ubah persepsi dia terhadap aku..aku pun tak tahu...

Then lect tu ada bagi feedback..Alhamdulillah...ianya positive..dia masih tak ubah persepsi terhadapku..cuma..yelah..sapa tak marah kalau tetiba ada orang cross line and cakap kita macam2...

Terima kasih En.Raime kerana masih mempercayai saya...

apa-apa pun....jangan lah cepat kita putuskan sesuatu itu tanpa usul periksa..


moral of the story : pepandai lah fikir...korang dah besau!

Comments

  1. hehe..jadinya..ade benda yg kita boleh tulis and share kat public and ada benda yg kita tulis utk tatapan sendiri..hehe...

    takpe....kita manusia belajar dari kesilapan...
    =)

    ReplyDelete
  2. hahaa... sbb tu ak ske post kt twitter jerrr... org xlyn n amek kisah sgt ponnn :)

    weh! sok g tgk pameran kraf weh! hahahah... yela yela ko ad kelas... ak tawu~ :)

    ReplyDelete
  3. Sabar jer la add... Tapi langkah ko delete post status tu at last memang betu sangat... Kita manusia je add, insan lemah... Tak dapat lari dari salah... Dua pihak yang bertelagah tu, biarkanlah... Mereka dah besar, pandai2lah...

    ReplyDelete
  4. hoo..(lambatlah add aku bc n3 ko ni) hehe...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts