jUbLi pERak..

sElaMaT menYambuT uLanG taHun JuBLi pEraK...

woiisshh...apa kena mengena ngan jubli perak ni??ermm...jubli perak dikaitkan dengan angka 25..so, 25 tulah menunjukan umor aku sekarang!  waaa...sudah tua...

genap 10.01.11 yang lepas aku dah menjangkau usia 25 tahun..waduh²..lame jugak aku hidup didunia ni..Ya Allah..aku bersyukur kepadaMu kerna aku masih hidup di duniaMu ini...semoga Engkau kurniakan rezeki yang berlimpah ganda utk hambaMu yang lemah ini...amiinnn...

ok..pada hari ini juga,aku terima banyak ucapan..semua ni melalui FB sahaja..ada jugak la via message..
ada 1 message tu dari makcik aku..terkejut jugak la..macam mana dia ingat pun aku tak tau..message dia macam ni "tanda dah semakin tua dan semakin banyak pengalaman."  OMG~ aku banyak pengalaman??pengalaman apakah??

 erm...adakah aku gembira dengan usia begini??tah la...rasa cam sedih sikit pun ada gak..tapi utk apa,aku pun tak tahu..





..............happy birthday to ME!!.......

Comments

Popular Posts