sophia ridza??

heee..mesti korang tertanya-tanya..siapakah gelaran yang bernama sophia ridza..

actually tetiba je aku teringat kisah dia..tak tau nape..ok,aku cerita la sikit k..lain2,korg surf je internet..

opismate aku cerita..ade staff baru masuk..name dia sophia...cantik orangnye..sweet je..bila aku tengok gambar,betul...sweet je...

sophia ni sangat2 la famous dekat korea..memang meletup kaw3..macam artis!! wahh~ hebat gitu..yela warga malaysia meletup di luar negara...

sophia ni mule2 study kat sane,then kerja part time dengan tourism malaysia..aleh2 dapat masuk realiti show kt sane..then di propose oleh mamat korea yg hensem...

tu pasal la dia famous...sangat bersungguh2 aku mencari pasal dia..akhirnye jumpa jugak...
time sophia ni introduce diri dia, ada la staff sorg ni cakap cam kenal je dia ni..
yela dah fanatic ngn korean la katekan...dia dok cari2 rupa2nya dia la sophia yg famous kt korea tu..bila diorang tanya pasal kesah dia, dia just angguk n terus berlalu..kire tak mao la cite byk2...
tak tau la nape..maybe dia dah putus ngn laki tu or mybe tak nak famous macam dkt korea????
erm..biarlah rahsia....kehkehkehkeh...

alkisah selanjutnya boleh bace kat sini..

Comments

Popular Posts