lawak - salah cakap

korang pernah tersalah cakap tak?mesti pernah kan..tipu la kalau kate tak..tersasul tu,kire tersalah cakap la..

ni saje nak kongsi lawak...yg aku teringat je la..

hari tu,aku call sorg member ni..dia otw blk kg(klate)..sekarang kan musim banjir,so aku tnya la..tak takot je banjir sane? dia cakap,kt kawasan kg dia tak kena banjir..so, tak pe la..

aku : "yela..mne la tau kan..kt PASIR GOLOK kan banjir teruk..mcm lautan dh tgk kt tv"..
die pelik..
member : "pasir golok???bkn pasir golok la...sg. golok!!"
aku : "yela..sg golok..sje je sbut td.." suara control je tak nak tunjuk aku salah cakap,hahaha..tah ape2 je..

ok yg ni psl ayh aku pulak..

time tu tengah tengok tv..cerita apa,dah lupa tajuk die..pastu ada la sorang pelakon ni..

abah: "ni emen manan berlakon. "nak bgtahu kt mak.
aku gelak terbahak2..
Aku:"bukan emen manan.eman manan la bah.hahaha"..adoii gelak sampai sakit perut..

ni baru sikit je cerita..alaa..semua orang pun mesti ada tersalah cakap punya..yela..nobody perfect kan..
Ni sekadar lawak santai je..

Comments

Popular Posts