ntv7 feEL GooD rUN 2011


 I feel good, I knew that I would now
I feel good, I knew that I would now
So good, so good, I got you

Whoa! I feel nice, like sugar and spice
I feel nice, like sugar and spice
So nice, so nice, I got you....

how do you feel peeps??feel good??so, lets run for your health ~ *wink*



Date of Event         : 3rd July 2011
Place (start/finish)  : Sri Pentas, Bandar Utama

on that day(3/7/2011) there are 4 type for runners :

☻feel gOod rUn (7km)
☻run with celebrities (3km)
☻costume fun run (3km)
☻kids run (700m)

semua larian ni of cos la kena bayar! rm25 sorang except for kids , rm10...
tengok map kat bawah ni...ha...jauh jugak kan kena lari...

map


hurm...ekceli, registration FeeL gOoD rUN 2011 ( FGR) ni dah tutup..sapa-sapa yang teringin nak mendaftar, maaf la..dah terlambat... tetiba lak aku eksaited nak tulih pasal entry ni..
pasai pa???sebab aku dah register la....kuikuikui...
bulan lepas lagi dah pegi register...tenkiu to mr Doe yang tolong registerkan..bouncy-colors-2  terlebey eksaited...hahaha...so, mampukah aku nak berlari 7km nanti?training pun idok...berjalan sahajalah nampaknya...mr Doe,anda lari sorang2 ye...heee....


p/s : kita BAKOR!! kite bakor itu sama itu kalori...ahaks!






Comments

Post a Comment

Popular Posts