fiRe driLL (FAKEEE!!!)

lariiii~

ATTENTION...there is fire in this building...please get off from this building!! (ahahah...aku main reka ayat).

there is FAKE alarm just now..there is no FIRE...

ATTENTION...there is fire in this building...please get off from this building

there is FAKE alarm just now..there is no FIRE...  



watdapiaakkkkk!!!! mana satu nak follow ni? gila betol..dah la bingit alarm dia...haa...ni la fire drill dok buat kek opis den tadi..mula-mula nak caya..tetiba kata tak ada api pulak..keje menimbun tak settle lagi nieh..

orang yang preggy dok turun awal² lagi naik lift! naik LIFT ok...bukan kalo ada api tak leh naik lift??tak pelaa...kasi chann...kang teberanak pulak...

aku ni dah was²,betol ke tak kena turun..bukan aku je,semua kat tingkat aku tula..last² dapat arahan memang kena turun..aku  ni dah kata fire drill, pakai selipar je lahh..tak kuasa nak pekai heels turun tangga..cukup la sebelum ni dah kena, gila nak cramp kaki aku..

dalam dok suma kalut² turun tangga, sempat lagi dok borak², gelak²....haish..klu betol2 dah rentung!opss..lupa..aku turun tangga dari tingkat 18 tau! hebat tol~ huhuh...

sampai kat bawah, memang dah ramai pun dok tunggu for the next step..ada je yang pegi makan/minom...yang lagi dasyat, siap chow balik umah! hahah..memang ambik kesempatan tol..

yang pasti lepas person incharge tu bebel², aku ni kira orang terawal naik atas....




p/s: dis week memang gila² bz!

Comments

Popular Posts