February 18, 2011

gatal tapak kaki

korang pernah dengar kan orang kata "gatal tapak tangan, maknanya nak dapat duit"??mestilah pernah kan...dan korang mesti selalu kaitkan bila korang rasa tapak tangan korang gatal..betul kan??tak kesah la apa pendapat korang..janji korang hepy bounce..

ermmm..cakap pasal gatal ni,minggu lepas aku gatal kat tapak kaki...so,gatal tapak kaki dikaitkan dengan apa pulak ye?kalau bagi aku,senang je..ada orang nak kena terajang ngan aku lah tu..hahah...ganaz tak??aku post pasal ni kat fb aku,ramai gak la respon..antaranya makcik aku..dia cakap, nak dapat kereta baru,that's y gatal kaki nak pijak minyak je...hahah..betul gak kan??ada jugak member cakap,tu tanda nak berjalan jauh...ohh...mana 1 ye yang betul?tapi tak boleh jugak nak percaya.berdosa! hehe..



akan tetapi...ada berita gumbira untuk hari ini (*-*)v~
aku balik awal,sebab tak larat..sakit kepala...sampai kt rumah, keciwa sikit sebab parking penuh..tapi pelik kenapa ada 3orang berkumpul kat 1 kereta ni. rupa-rupanya...kereta BARU sudah sampaiiiii!!!!!
ayah aku dok deal ngn orang perodua..hehhe..

aku pun apa lagi, park kereta, pi lah kat kereta baru..uww~ 
no plat tunggang terbalik,sama ngn ic aku!
erm...kereta ni bukan kereta aku sahaja..atas nama ayah aku,kira semua orang la boleh guna..huhu...apa kaitan??apa-apa jelah..

excited ngan kereta baru...kereta lama macam mana??ops...ok, mula-mula ingat nak 'tread-in' , lepas tu tak jadi..makcik aku nak beli pulak..ermmmm..sedey plak rasa..dok bawa ke hulur ke hilir kereta tu...nanti aku berpisah lak...sob..sob..sob...tak pelah..balik kampung,boleh bawa kete tu..heheh...

sok mesti try bawa kereta baru...lalalalla~

4 comments:

  1. Pernah gak gatal tangan, tapi tak dapat ape-ape pun..

    ReplyDelete
  2. oo..yeke?maybe u tak btuah kot..hehe..kan dh bgtahu,jgn percaya..rezki dtangan tuhan..cuma blm dapat lg..

    ReplyDelete
  3. wah..tahniah3...jeng3...murah rezeki ko add..huhu

    ReplyDelete
  4. hehe...alhamdulillahh...tapi kete ayah aku la...aku tukang guna je..hehehehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...