sakit kepala

aduhh...sakit kepala...

gile kaw2 sakit kepala harini..berdenyut2 tak yah cakap la...rase nak hantuk2 je pale ni kt dinding..
tah nape tetibe sakit gile2 ni...semuanya bermula dari kat opis lagi.
nak kate tak makan,aku makan je..breakfast makan,lunch pun makan..

ni mesti gara2 pasal keje ni...yaa...saya pasti...sebab kerja..
elok2 aku relex2 tak ada keje,sekali datang bertimbun...dengan problem yang tak penah2 dapat.
dapat pulak kes berat,orang2 penting semua cuti..menggagau jugak lah aku...

fuhh..tapi settle jugak dengan bantuan senior lain...tenkiuu kak gee~

ingatkan dh settle 1 kes, tak ada dah keje..tapi....datang lagi masalah...customer call aku...haiss..mane tah dapat no aku ni..dah time tu nak balik dah...pening cari info pasal customer tuttt,last2 cabut balikkkk...

minggu depan je sambung...tak larat...denyut2 pale den oiiii~

Comments

Popular Posts