BlackBerry Torch 9800

Salam..hi Guys~

Ada dengar berita baru tak??berita baik punya...baru-baru ini, Celcom telah melancarkan 1 model BlackBerry(BB) baru..nak tau apa dia???ehemm....BlackBerry Torch 9800..

Aku dah tahu dah nanti akan keluar BB baru (BlackBerry Torch 9800),cuma tak tahu spesifikasi dia. Aku cuma tahu BB baru ni jenis yg slide..ala...yang boleh tolak2 tu..korang tengok rupa paras BB Torch dekat bawah ini..comel je, smart pun ye jugak..kan..kan..kan?



Haaa...aku dengar cerita,waktu pelancaran tu, memang meriah la..mana taknya,promosi gila2 lah yang ditawarkan oleh Celcom. Harga BB Torch ni semurah RM8! kelas gituu~..itu pun untuk 10 orang pertama yang mendaftarkan diri dengan talian Celcom. Promosi gila2 ni diadakan pada:

Tarikh : 29 October 2010
Masa : 3 pm – 10 pm
Tempat : Bukit Bintang Entrance, Pavilion KL (berhadapan La Bodega)

Tempat promosi pun high class gitu..
Melepas aku..lagipun waktu tu, tengah bekerja. Tak kan nk ponteng keje kot..Part yang paling best nak tahu apa??ada yang sanggup tunggu dekat luar Pavilion selama 12 jam, semata-mata nak dapatkan BB Torch 9800 dengan harga RM8..Fuhhhh eyes-poppin...memang salute la..memang bagi tabik spring la...ok lah...kalau you all nak tahu lebih lanjut tentang BB Torch 9800 dan promosi2 Celcom, just klik je gambar tu yeee..


Memang dah lama aku ni mengidam nak beli BB ni..Tapi apakan daya,duit tidak mencukupi. Kalau la aku dapat......Memang aku guna sehabis-habisan lah..macam-macam fungsi BB ni..selain menggunakan papan kekunci,boleh juga gunakan melalui skrin sentuh 3.2 inch penuh...Dengan BB ni, senang la aku nk update blog bila-bila masa dan tempat..senang cerita, BlackBerry Torch 9800 ni melengkapi semua lah...

kalau lah aku dapat Blackberry Torch 9800 ni......


Comments

Popular Posts