selamat hari raya!!

sseeelamat...selamat hari raya...kami ucapkan utk semuaa...lalalala..

yeayeah..hari raye..excited tol aku ni...biase la setahun sekali sambut..

macam biase la tiap2 raye balik kg..blk n9 n phg..kali ni balik n9 dulu then baru phg..

sampai n9 tgahri khamis,so dapatla merasa berbuka di kg..huh..sangat seronok ok!pakcik2,mkcik2 sepupu sepapat sume ade..time berbuka banyak gile lauk pauk kueh mueh..perghh..best betol buke ramai2 ni..

malam pulak ape lagi..main bunge api larr...hikhikhik..lantak la orang nak cakap budak kecik ke,asalkan aku enjoyyy~

esoknye a.k.a HARI RAYA AIDILFITRI,ape lagi pakai baju raye laaa..haha..tah pape je kan..ha,family kawan ayah aku datang..aku dah kenal dorang sejak kecik lagi..borak2,amek gambar,bawa dorang tengok kolam itik..ha,kt kg ayh aku ada kolam itik tau! pakcik aku buat perusahaan itik n ayam..

em..petangnye,aku n family gerak balik pahang pulak..sampai sane dah malam..em..tak da citer sangat di phg ni..duduk kt dalam umah je..panas..hangat..ok la..setakat ni dulu..aku post ni via hp jugak..excited post entry via hp..tak bawa laptop balik..lagipun brdbnd tak bayar bil..huhu..

Comments

Popular Posts