open house vs kenduri kawen

haihh..bulan syawal ni makan..makan..makan...elok2 berat turun time berpuasa,ni naik balik..yela..mana taknya..pegi beraya,open house,kenduri kawen,bla bla bla..

hari ni aku dapat 3 jemputan..2 jemputan open house,lagi 1 kenduri kawen...waduh2..makan lagi ko ni..kalau tak pegi jemputan orang,nanti menyesal pulak..time ni la boleh jumpe kawan2 lame..ye tak?

tapi jemputan ni buat aku pening pale jugak..yela..tak tau sempat ke tak nak pegi...dah name pun jumpe kawan,bukannye kalau jumpe tu boleh 5-10 minit,mau 1-2 jam..

yang kenduri kawen ni,aku memang betul2 lupe..nasib baik la ada orang tolong ingatkan..thanx syu!

em..aku buat kije giler ni..kat pasar sambil menaip entry..lalalala...aku tukang jaga troli,mak yang dok membeli..hahaha..terok tol kan?eh..ada aku kesah?

Comments

Popular Posts