new environment...new level..new building..

sekarang ni aku di tempat keje baru..company yang sama,tapi tempat yang berbeza..dulu dekat bangunan lama.dengan liftnya selalu rosak..kalau dah rosak tu,naik tangga la jawabnya.nasib baik tingkat 3 je..kalau la bangunan tu lebih 10 tingkat,patah kaki kot..heheh..

dulu..suka hati je nak buat ape.nak tidor,makan,tengok muvie,on9,tak ada siape nak marah..memang tak ade pengawasan lah..

sekarang ni..aku di pindahkan ke tempat baru..sebabnye...projek sebelum ni dah habis,so continue dengan projek lain..bos aku pun bertukar..kawan2 pun bertukar-tukar..

dekat tempat baru ni,aku dapat meja,pc sendiri..on9 pun boleh..suka aku!..nak buka facebook pun suka hati je..tapi segan jugak la..yela baru masuk,tak kan asik nk on9 je..tak buat keje..

tapi kan,memang aku on9 je..yela..2hari dekat tempat baru,tak ada buat apa2..bos pun tak bagi keje..bila tanya bos,tak ada keje ke nak bagi,dia cakap susah nak bagi.kena ajar dulu..erm..sampai bila tah nk tunggu nak ajar..dah tu,apa lagi,on9 je la keje aku..

erm...kat tempat keje baru ni,macam2 pe'el..tapi yang paling tak sangka,kalau pakai baju kurung kena pandang senget..ape?hina sangat ke berbaju kurung??bajet korporat sangat la keje tu..alah..gaji pun same,ikut hari,nak dress up lebeh konun...podaahhh!

erm..ape2 je la dorang kan...

Comments

Popular Posts