far way...

erm...parent aku baru je boarding ke uzbekistan..tinggal la kesorangan...sob..sob..sob..
dorang bertolak dari umah ke klia,naik teksi..aku tak dapat nak hantar,sebab kerja..lagipun,aku tak tau jalan nak pergi and balik..
aku balik keje tadi,nampak note yang mak aku tinggalkan..terharu betol...ni aku bawa kawan teman aku kat umah...perempuan ok!..

ni lah antara isi-isi note yang mak aku tinggalkan..

ina&yati..

1.sebelum tidur malam -
*check all doors & windows
*baca 21x Bismillah
*baca ayat kursi - 3x
*baca 3Qul - atleast 1x setiap Qul

2. simpan semua kunci kereta & rumah dlm bilik.

3. korg perabiskan makanan yang ade --> membazir

4. kalau nak puasa, bangun sahur,makan...masak nasi sebelum tidur.

5. before leaving the house,make sure all doors & grill/gate is locked.

6. before steping out the door/gate,baca - ayat 9 dalam surah yassin & selawat nabi..ok,insyaAllah selamat..


haa...panjang kan pesanan mak aku?cam aku ni kecik lagi je...ape2 pun...thank you mom!!!love u sooo muchhh!!!

Comments

Popular Posts