kamera

cakap pasal kamera ni,bukannya aku reti sangat.tapi boleh la sikit-sikit..aku suka explore kamera ni..kalau pegang kamera org,mesti aku belek2..tengok function dia..
yela..dah nama pun suka amek gambar..huhu

ha,cakap pasal godek-godek kamera ni kan..tetibe aku fail pulak nak tukar setting dekat kamera aku..mak aku punya sebenarnya..hikhik..

minggu lepas aku pergi kenduri dekat melaka..kenduri kawin senior club aku dulu..club klkm ok! time nak amek pic,aku pelik kenapa setting saiz pic tu untuk VGA..aku tak mahu la VGA..yela,kamera tu sampai 6mp,tapi guna VGA pulok..dok godek2 tgk setting,tak jumpa-jumpa.

dh give up, amek je la guna VGA..aku main agak je,ni mesti orang kedai yang tukar setting or pergi buangkan saiz image tu..sebab haritu kamera tu rosak.kawan adik aku la ni.pergi jahanamkan kamera.

tadi tiba2 teringat nak tengok balik buku manual kamera tu..dok la study sambil pegang kamera tuh..last2 dapat juga tukar dari vga ke 6mp..yeay!!berjaya tukar..rupe2nya ade lagi yang aku tak habis godek..heheh...

Comments

Popular Posts