apa yang ko tak puas ati ha??

meh meh dengar citer..aku nak bercerita ni...
alkisah..
ada la sorang mamat ni..biar aku namakan dia SS.dia ni opismate aku.ni kira mengumpat ke?tak kan??sebab aku tak mentionkan nama dia..btol kan??apa2 jela..cont...

SS ni muda lagi dari aku..muda 2thn tak silap.kira dlm opis tu ,dia paling muda la.kalau dah muda tu,nak cakap tak payah la nk kurang ajar..uishh...marah betol aku dengan dia ni.

tahu la dah lama kerja dekat opis tu,tapi jangan la nak berlagak.sokmo nak bajet dia la yang paling terror.menyampah aku.nak dijadikan cerita...si SS ni remove aku and kawan aku, H dari friend list dia dekat facebook..alasan???aku pun tak pasti..tapi aku boleh agak la..benda kecik,tu pun nak hangin..ingat dia sorang je boleh hangin??

1 hari tu,dia nak gurau-gurau dengan aku and H..aku tak siap kerja lagi,dok suruh aku hanta report.time aku nak hanta report,tak boleh nak sent.aku pelik la.apasal la email aku ni problem.tak boleh nak sent.rupa-rupanya si SS pergi cabut kabel network aku.lepas tu pergi cabut kabel H plak.

aku dengan H boleh terima lagi.yela..layan kan je la gurauan SS..dah hanta report,aku pergi dekat pc J.nak main game.lagipun pc J boleh surf internet.aku n H dok lyn tgk gmbr org kawen,tup2 tak dapat on9..tgk2 si SS pergi cabut kabel lagi..bila aku nak cabut kabel pc dia,tau pulak tak bagi.siap nk ketuk tangan org lagi..ambuihh...buat org boleh,buat ko balik tak boleh??menyampah aku..
lagi 1 aku rasa sebab dia remove aku sebab aku dok mengusik dia tersasul cakap.ayat dia camni.."dengar tak bau lalat?" tak kelakar ke tu???tu pun nak ambil hati..sampai nak remove2 org..entah apa2 je...

ha...tengok,aku dah jadikan blog ni tempat luahan ati aku...eh,suka hati la kan..blog aku..wahai SS,ko ada baca ke???so,ada AKU KESAH??

Comments

Popular Posts