perabih duit

minggu lepas kan ada pc fair, so ingatkan boleh la nak rembat lens sebijik..lens my kamera ok!..aku bajet ada la dalam rm300 je..sebab aku nak cari lens yang up sikit dari sekarang..

EF 50mm f/1.8 II

lens ni la yang aku cari..tapi keciwa tol..booth canon tak wujud pun..nikon,lumix, ada la..kawan aku nk sedapkan hati aku cakap, "canon dah laku sangat kot,tu yang tak buka"..aku pun iyela kot...sedih..keciwa...

yang kawan aku pulak nak cari RAM.nk upgrade lappy dia.dok la sorong lappy berat² tu..aleh² kedai cakap, tak ada,kena pegi low yat baru ada. "tak berbaloi aku bawa laptop" katanya..huhu...sabau je la..

benda yang nk dicari tak dapat, benda lain pulak yang diborong..aku beli headset yg berharga rm20 ngan thumb drive 4Gb..thumb drive kecik gila,comel je..siap boleh buat accessories kat hp lagi..4Gb = rm37 murah kan??bagi aku la..
aku beli yang kaler biru,kawan aku pulak pink.selain boleh jadi accessories hp, waterproof lagi tu..hehe..promote pulak...
 
dah abes jln² kat pc fair,terase lapor plak..aku ngan member gatal nak merasa makan chili's...wo00oo...first time..mahal seyhhh...3org makan = rm113..perghhh...perabis duit situ je dibandingkan aku beli kt pc fair..gillaaaa!!!!sesekali makan..bukan selalu..adoii...pokai gak duit aku...

bulan ni kena save lagi la nampaknya...bukan bulan ni je...bulan seterus²nya jugak..erm..tapi yang paling best,aku dapat magazine Digital DSLR photography...suka²!!! yela,selalu pegi kedai dok belek-belek je..mahai tau magazine tuu...tenkiuuu hana...akan ku praktikan apa yang diajar nanti...
so...point disini ialah..duit aku abes banyak dalam 1hari ni je...wwuuuuuuaaaaa~





Comments

Popular Posts