CITRAWARNA MALAYSIA 2010..

hoyeahhh...iskk..aku ni,ada pulak hoyeah...ehem2...salam...

Bertarikhkan 22 mei 2010,telah berlangsungnya 1 sambutan di dataran merdeka,iaitu..CITRAWARNA MALAYSIA 2010 yang bertemakan Colour of 1Malaysia...

Pada mulanya aku tak tau pun.itupun mak aku yang bagitahu...aku yang keboringan dan kebosanan disebabkan tinggal keseorangan dirumah,buat plan sendiri mau pergi tengok secara live dekat sana.alang2 sudah dapat green light dari mak aku kan.yela,aku dah call kwn2 yang tinggal berdekatan,semuanya ada hal.so,aku pergi tengok sendiri je la.

Mak bagitahu,pergi la tengok dekat jalan raja laut,depan opis dia jelah.sebab perarakan tu lalu je depan opis dia.aku pun iye jelah.nak jln sampai ke dataran merdeka sorang2,agak takut jugak la.

Sebelum tu,aku pergi singgah makan dekat secret recipe,Sogo.makan sorg2 la of course!hehe..orang2 yg makan dekat sana,dok pandang2,tengok pelik je aku makan sorang2..apa,korang bayar makanan aku kah?huh..tak suka betul ngan orang macam ni.

ok,lepas makan,chow~ cari port nk lepak,nak tengok perarakan.ingat nak lepak dekat opis mak aku,tapi dah full pulak.ha..korang layan jela gambar yang tak seberape ni..



Comments

Popular Posts